Stratégiai célok

A hazai készpénzkímélő elektronikus fizetési ökoszisztéma fejlesztésének, az új szolgáltatási és üzleti modellek kidolgozásának a támogatása.
A magyar készpénzkímélő elektronikus fizetési szolgáltatók hazai és nemzetközi érdekképviselete.
A magyar készpénzkímélő elektronikus fizetési szolgáltatók döntéshozók előtti közös képviselete és érdekképviselete.
A készpénzkímélő elektronikus fizetési szolgáltatások használatával kapcsolatos lakossági edukáció megvalósítása, koordinálása és ezen feladat tekintetében együttműködés kialakítása a kormányzati és pénzügyi stakeholder szereplőkkel.
A magyar készpénzkímélő elektronikus fizetési szolgáltatások marketingjének és kommunikációjának támogatása.
A készpénzkímélő elektronikus fizetési szolgáltatások közigazgatási és közszolgáltatási bevezetésével kapcsolatos folyamatos koordinációs szerep kialakítása.
A fogyasztóvédelmi szempontból is kiemelt fontosságú Elektronikus Fizetési Szolgáltatások Etikai Kódexének létrehozása, és az abban foglalt alapelvek betartásának felügyelete.
Az Elektronikus Fizetési Szolgáltatások Mobilfizetési Fogyasztóvédelmi Rendszerének kialakítása, ehhez kapcsolódóan az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége Etikai Bizottságának felállítása.
Az Elektronikus Fizetési Stratégia létrehozása az ágazat (kormányzati és pénzügyi stakeholder) szereplőinek bevonásával.
Készpénzmentes fizetés támogatása.

 

Bővebben információ (.pdf dokumentum, új oldalon nyílik)